Ridning, äpplen och älgar!



Mamma badade Ilze innan jag och Othello stack ut på en ridtur. Ilze har tyvärr tappat ena framskon.

Det skulle egentligen bli en liten tur....... 

Startade 19:05 och kom hem 21:40. Hoppsan.

 Jag valde helt enkelt att rida runt och inte vända när grusvägen blev asfalt! Men det gick jätte bra. Han var lika pigg o framåt som alltid!


Efter halva tiden ringde mamma oss för att höra var vi va..... tja en 5-6km hemmifrån mot Lådö. blev svaret.
Min mamma satte sig på cykeln o kom för att möta oss. Mysigt!
Hon tog även med sig äpplen som jag och Othello delade. Sen såg vi en älg! Men han/hon var för långt bort för att jag skulle ta kort.

ne nu ska jag sova, hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0